نحوه تنظیم مجدد کارخانه PS4


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1522
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 

این یک پنجره معین است.

 

همه فن آوری ها بی نقص نیستند و این شامل سیستم های بازی ما نیز می شود. بعضی اوقات ، با Playstation 4 خود با مشکلاتی مواجه می شویم که راه اندازی مجدد کنسول ساده نمی تواند به آن کمک کند . بدترین حالت زمانی است که شما در حال تلاش برای بازی کردن هستید و قبل از اینکه فرصتی برای زدن امتیاز صرفه جویی در نظر بگیرید ، آن را یخ می زند. این تجربه های ناامید کننده برای همه اتفاق می افتد ، و یک روش نسبتاً ساده برای رفع آنها وجود دارد: تنظیم مجدد کامل کارخانه.

تنظیم مجدد پلی استیشن 4 یک روند کاملاً ساده است. معمولاً این یک تلاش آخر برای اطمینان از عملکرد سیستم است. قبل از شروع فرآیند تنظیم مجدد ، از اطلاعات ذخیره ای که ممکن است داشته باشید ، تهیه کنید. با تنظیم مجدد پلی استیشن ، تمام داده های شما از سیستم پاک می شود ، بنابراین انجام این فرآیند بدون تهیه نسخه پشتیبان از بازی شما باعث می شود جای شما در بازی از بین برود.

در زیر دستورالعمل های مرحله به مرحله برای تکمیل تنظیم مجدد کارخانه ارائه شده است.

 

چگونه می توان PS4 خود را دوباره تنظیم کرد

قبل از شروع کار ، باید بدانید که تنظیم مجدد کارخانه به طور کامل هارد دیسک کنسول را پاک می کند و حتی می تواند نرم افزار سیستم خود را حذف کند. این آخرین راه حل است که یک glitch نرم افزاری PlayStation 4 خود را در آهنگ های خود متوقف می کند ، به خصوص هنگام بوت شدن یا وقتی می خواهید مطمئن شوید که کنسول دیگر داده های شما را در آن ندارد.

شما باید از اطلاعاتی که می خواهید از آن استفاده کنید ، مانند تصاویر و فیلم ، از یک دستگاه خارجی  یا ابر استفاده کنید. برای تهیه نسخه پشتیبان از داده ها با استفاده از cloud ، باید یک حساب پلی استیشن پلاس داشته باشید.

دو راه برای تنظیم مجدد PS4 شما وجود دارد - از داشبورد کنسول یا در حالت Safe Mode در صورت بروز مشکل در بوت شدن کنسول. ما هر دو روش را پشت سر خواهیم گذاشت ، اولین مورد از طریق داشبورد پلی استیشن 4 شما.

1. وارد PS4 خود شوید و به منوی تنظیمات بروید

تنظیمات ps4

از فهرست تنظیمات شروع کنید و گزینه PlayStation Network / Account Management را پیدا کنید . می خواهید دستگاه را به عنوان PlayStation اصلی خود غیرفعال کنید. این تنظیم به شما امکان می دهد تا بازی های بارگیری شده را با شناسایی این PS4 خاص به عنوان مورد نظر خود به صورت آفلاین انجام دهید. این مرحله را فراموش نکنید و هنگام ورود به کنسول جدید خود با مشکلات دیگری روبرو خواهید شد و سعی می کنید بازی های خود را انجام دهید .

2.  PlayStation خود را غیرفعال کنید

 

به عنوان فعال اصلی خود PS4 به فعال سازی بروید .  PS4 شما احتمالاً از قبل فعال خواهد شد. در این صورت ، گزینه Activate خاکستری خواهد شد و Deactivate تنها انتخابی است که می توانید انتخاب کنید. غیرفعال کردن را انتخاب کنید و بله را  در صفحه زیر انتخاب کنید .

3. با حساب کاربری خود وارد سیستم شوید

این با حساب PS4 شما متفاوت است. پس از ورود به سیستم ، دوباره به منوی تنظیمات بروید.

4. گزینه "Initialization" را در تنظیمات پیدا کنید

اولیه سازی ps4

در اینجا ، دو گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد: Restore Default Settings و Initialize PS4.  گزینه اول داده های تنظیمات ذخیره شده شما را پاک می کند و PS4 را به تنظیمات کارخانه خود باز می گرداند ، اما دیسک سخت شما را پاک نمی کند.

گزینه دوم گزینه بزرگی است که هارد دیسک شما را از جمله بازیهای بارگیری شده ، داده های بازی ذخیره شده و سایر مواردی که از زمان خرید به کنسول اضافه کرده اید ، پاک خواهد کرد. با این کار PS4 شما به شرایط بکر چگونگی بیرون آمدن از جعبه بازگردد.

5- در صفحه Initialize کامل را انتخاب کنید

پاک کردن بزرگ همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. توجه داشته باشید که مدت زمان زیادی طول خواهد کشید - احتمالاً چند ساعت یا بیشتر.

PS4 را آغاز کنید

پس از پاک کردن اولیه ، PS4 نوار پیشرفت را به شما نشان می دهد که نشان می دهد چه مدت طول می کشد ، اما انتظار دارید که با گذر از این مراحل کنسول مراحل مختلفی را طی کند. پس از اتمام ، می توانید PS4 خود را به همان روشی که اولین بار انجام آن تنظیم کرده اید ، تنظیم کنید. اگر به دنبال فروش آن هستید ، آن را کاملاً تازه و بدون داشتن اطلاعات ضمیمه می کنید.

تنظیم مجدد کارخانه را از حالت Safe Mode انجام دهید

اگر با نرم افزار سیستم یا خطاهای دیگری که مانع از ورود به منوی تنظیمات شده و مجدداً تنظیم مجدد PS4 خود را پیدا می کنید ، مشکل دارید ، می توانید از گزینه Safe Mode کنسول به همان گزینه ها دسترسی پیدا کنید .

1. PS4 خود را کاملاً خاموش کنید 

آن را روی حالت Rest تنظیم نکنید . شما می خواهید برق را به طور کامل بر روی کنسول خاموش کنید تا بتوانید به حالت Safe Mode بوت شوید.

2. دکمه روشن نگه دارید تا دو بوق را بشنوید

شما باید به جای اینکه آن را با یک کنترلر شروع کنید ، دکمه پاور را روی کنسول فشار دهید. آن را برای حدود هشت ثانیه نگه دارید. هنگامی که ابتدا دکمه را لمس می کنید ، و سپس دوباره قبل از شروع به حالت ایمن ، یک بار بوق می زند . این برچسب زده خواهد شد و شما آن را با پیشینه سیاه آن تشخیص خواهید داد.

3. گزینه تنظیم مجدد مورد نیاز خود را انتخاب کنید

همانند منوی تنظیمات ، در Safe Mode نیز می توانید گزینه Restore Default Settings را برای تنظیم مجدد همه چیز در PS4 به تنظیمات نرم افزار اصلی خود انتخاب کنید اما داده های خود را نگه دارید. همچنین می توانید Initialize PS4 را انتخاب کنید .

با این کار هارد دیسک شما پاک می شود و شما را به تنظیمات کارخانه باز می گرداند ، اما به عبارت دیگر نرم افزار سیستم - سیستم عامل آن را نگه دارید. آخرین گزینه Initialize PS4 (نصب مجدد سیستم نرم افزاری) است  که یک تنظیم مجدد کارخانه حتی کاملتر نیز هست که به شما نیاز به نصب مجدد سیستم عامل PS4 خواهد داشت.

حالت ایمن ps4

4- اگر مشکل نرم افزاری ندارید ، Initialize PS4 را انتخاب کنید

 این تنظیمات هارد دیسک و نرم افزار را به حالت پیش فرض کارخانه باز می گرداند ، اما نرم افزار سیستم عامل را دست نخورده می کند. این مانند گزینه فوق (موجود در منوی تنظیمات) است ، و شما قادر خواهید بود تا بین  اولیه سازی سریع  و کامل را انتخاب کنید . اگر این تنها چیزی است که شما نیاز دارید ، شما تمام شده اید.

نحوه نصب مجدد نرم افزار سیستم بر روی PS4

این یک پاک کردن حتی بزرگتر از ابتدای راه اندازی کامل قبلی است ، و همه نرم افزارها را از کنسول خارج می کند. اگر این کار را انجام دهید ، باید مجدد نرم افزار سیستم را از دستگاه دیگری نصب کنید. اگر با سیستم عامل مشکل نرم افزاری دارید ، باید Initialize PS4 (نصب مجدد سیستم نرم افزاری) را انتخاب کنید ، اما در مرحله اول مراحل دیگری برای انجام مراحل وجود دارد.

1. سیستم عامل رسمی PS4 را بارگیری کنید

به رایانه شخصی خود بروید و آخرین نرم افزار سیستم را از وب سایت PlayStation بارگیری کنید. برای انتقال به روزرسانی به PS4 به یک هارد اکسترنال نیز با اتصال USB یا یک درایو فلش USB احتیاج دارید. یک هارد اکسترنال یا فلش USB را با حدود فضای آزاد 1.1 گیگابایت بکشید.

2. یک پوشه جدید را در دستگاه USB خود ایجاد کنید و نام آن را PS4 بگذارید

در داخل آن پوشه ، یک پوشه ایجاد کرده و آن را در تمام درپوش ها "UPDATE" بنویسید. پرونده سیستم عامل را در پوشه "UPDATE" ذخیره کنید و باید خوب باشید. اطمینان حاصل کنید که هنگام ذخیره آن ، پرونده "PS4UPDATE.PUP" نامگذاری شده است.

3. PS4 خود را در حالت Safe Boot کنید

این کار را همانطور که در بالا توضیح داده شده است انجام دهید تا PS4 خود را کاملاً پایین بکشید و سپس دکمه پاور را نگه دارید تا دو بار بوق بزند و به حالت Safe Mode بوت شود.

4- Initialize PS4 (نصب مجدد سیستم نرم افزاری) را بر روی PS4 خود انتخاب کنید

فقط نوارها را دنبال کنید. کنسول تمام داده ها از جمله نرم افزار سیستم را پاک خواهد کرد و سپس برای نصب مجدد نرم افزار سیستم ، به شما نیاز دارد تا دستگاه USB را که به روزرسانی را ذخیره کرده اید ، وصل کنید. وقتی این کار تمام شد ، PS4 شما به تنظیمات کارخانه بازگردانده می شود.

منبع : https://www.digitaltrends.com

 
 



:: موضوعات مرتبط: PS4 , ,
:: برچسب‌ها: نحوه تنظیم مجدد کارخانه PS4 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com